فقط تو...........
نوشته شده توسط : kaka

بازم مثل هميشه قطره اشك روگوشه چشمم سنگيني مي كنه

 

قطره اي كه دوست داره از گوشه چشمم بيوفته پايين

 

و روي صورتم سرسره بازي كنه

 

قطره اي كه به محض پايين آومدن از صورتم ناپديد ميشه و صورتم و

 

با كوله باري از غم تنها ميزاره

 

قطره اشكي كوچك با دلي بزرگ اما عمري كوتاه

 

قطره اي كه تمام غم و غصه دلم و با خودش مي بره

 

و ديگه چيزي براي دلم نميزاره

 

اي كاش چروكي روي صورتم بوجود بياد و براي هميشه قطره اشك

 

و روي صورتم نگه داره.........

 

ميخوام تو تنهايي دلم باغي سوت و كور بوجود بيارم

 

باغي با درختاي غمگين و ساكت مثل دلم

 

با يه نيمكت براي دو نفر من و تو تنها

 

من و تو تنها كنار هم روي نيمكت تنهايي دلم

 

ميخوام حرفاي دلمو بريزم واست بيرون

 

حرفايي كه مثل يه بغض گلومو مي فشاره

 

حرفايي فقط براي تو

 

براي تو كه تو دل تنهام پا گذاشتي

 

براي تو كه كنارم روي نيمكت تنهاييم نشستي و نگاهم ميكني

 

براي تو كه منتظر شنيدن حرف دل مني

 

براي كسي كه تو دل تنهام فقط اون مي تونه پا بزاره...... 


 





:: بازدید از این مطلب : 703
|
امتیاز مطلب : 196
|
تعداد امتیازدهندگان : 59
|
مجموع امتیاز : 59
تاریخ انتشار : 14 اسفند 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
hossein در تاریخ : 1390/12/7/0 - - گفته است :
خوشحال میشم بیای نظرتو واسه پست جدیدم بگی[گل][گل][گل][قلب]

/weblog/file/img/m.jpg
آسیه در تاریخ : 1389/8/5/3 - - گفته است :
سلام سیت خوبی دارین
اگه بخوای باهم تبادل لینک کنیم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: